Verhoog de klantbeleving en stimuleer uw verkoop


Locaties Doelstellingen Voordelen
     
 Etalage                              • Stopping power                      Altijd actuele informatie en aanbiedingen
Gangpad • Cross- / Upselling Conversie verhogend
Kopstelling                     Verkoop stimuleren Impulsaankopen stijgen
• Paskamer Brandpromotie, imago Klantbeleving verbeterd
• Kassa • Wachttijd veraangenamen Lagere POS kosten

 
De klantbeleving wordt steeds belangrijker in een tijd waarin de consument zich steeds vaker heeft georiënteerd op het internet en precies weet wat hij wil. Door een unieke klantervaring te bieden kunt u als retailer het onderscheidt maken en de consument verleiden om de aankoop bij u te doen.

Met (Interactieve-) Digital Signage kunt u de consument een unieke (persoonlijke-) ervaring geven waarbij u met opvallende content in uw etalages de consument kan verleiden uw winkel te bezoeken.

Eénmaal in uw winkel kunt u interactief met de consument communiceren waarbij naast touchscreen, ook interactie met mobiele telefoons of tablets mogelijk is en u naast het verkoopstimulerende effect ook een schat aan informatie verkrijgt.

Door identificatie van de consument met behulp van bijvoorbeeld loyaltykaart of camera kunt u (persoonlijke-) aanbiedingen doen op basis van klantprofiel of geslacht en daarmee uw verkoopkans nog verder vergroten.

Door de eenvoudige koppeling met uw voorraadsysteem voorkomt u dat u producten aanbiedt die niet meer op voorraad zijn en kunt u juist producten promoten waar een overstock voor dreigt te ontstaan.

Om de wachttijdperceptie van medeshoppers bij paskamers en klanten bij kassa's te verlagen kan een paskamer- of kassakanaal met onderhoudende en informatieve content een enorme positieve bijdrage aan de winkelervaring leveren.