Verhoog het serviceniveau en de klantbeleving
Locaties Doelstellingen Voordelen
     
Receptie Promotie diensten                           Verhoogt verkoop margeproducten
Lobby Zaalverwijzing, bewegwijzering Verhoogt serviceniveau
Lift Imago verbeteren Verlaagt wachttijdperceptie
Restaurant Wachttijd veraangenamen Stimuleert extra verkoop marge producten
Personeelsruimte             Personeel trainen, informeren • Stimuleert extra verkoop marge diensten

In de hospitality markt worden prijs en beleving steeds belangrijkere keuzecriteria voor potentiele gasten. Aan de ene kant komen er meer lowbudget ketens zonder horecagelegenheid of bijzondere voorzieningen en aan de andere kant zien we als tegenreactie meer thematisering, beleving, luxe of bijzondere concepten waarbij duurzaamheid (Green Key) in beiden gevallen een belangrijk thema is.

Typische toepassingen voor Digital Signage in een lowbudgethotel zijn schermen in de entree of bij de koffieautomaat om klanten te informeren over de mogelijkheden van het ontbijt, Wifi toegang, uitchecken en loyaltyprogramma's.

In de luxere hotels kan Digital Signage ingezet worden bij receptie om klanten te informeren over activiteiten en diensten, in de entree en bij de zalen voor zaalverwijzing en algemene bewegwijzering. Bij de lift kan Digital Signage ingezet worden om de wachttijdperceptie te verlagen en de klant te informeren over de activiteiten en diensten zoals was-/strijkservice, Wifi, restaurant, hotelbar in het hotel of ticketverkoop voor theater, pretpark of evenement.

Bovendien is Digital Signage, geplaatst in een personeelsruimte, een ideaal middel om uw medewerkers te informeren over speciale gasten met speciale wensen, evenementen, acties, werkroosters en aandachtspunten om uw gasten een perfecte ervaring te kunnen geven.